onsdag 30. mars 2011

Rock´n Roll Wolf

I går var vi en gjeng som var på Trøndelag teater for å se den siste forestillingen deres - musicalen "Rock`n Roll Wolf". FOR et teaterstykke!! Det var råbra - det syntes både voksne og barn. Så derfor ville jeg anbefale det her på bloggen min: Hvis du har mulighet for å se det, bestill billetter med én gang!



På Trøndelag teater sine nettsider, står det dette å lese om stykket:


Rock’n Roll Wolf er en fargesprakende eksplosjon av en musikal basert på en av Europas største filmsuksesser. Her er det bare å ta med hele familien i teatret, spenne seg fast i teatersetene og la det stå til, for dette blir gøy!
Hvem husker ikke den populære 70-tallsfilmen om rockeulven og de syv geitekillingene? Filmen med originaltittel Mama gikk sin seiersgang over hele det europeiske kontinentet på slutten av 70-tallet og 80-tallet. I Norge har filmen for lengst fått kultstatus med egen fanklubb, og den blir vist på NRK med jevne mellomrom under tittelen Med Grimm og Gru.


Rock´n Roll Wolf var et humoristisk og artig stykke; husk å se på grisene!
Dette er et stykke jeg varmt vil anbefale for både store og små!

Teaterterningkast er det ikke så ofte jeg gir, men gjør det denne gangen: 5++

For ordens skyld: Bildene er lånt fra NRK sin anmeldelse av filmen.

2 kommentarer:

  1. Jeg er bare så sjalu, men denne gangen passer det ikke med Trøndelagsturene :-(
    Så den for et par år siden med Bærum Barneteater, det var også veldig bra.

    SvarSlett
  2. Jeg her også sett den før:)

    SvarSlett

Takk for kommentar! Det settes pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...